Ilk dogumumda genel anestezi olmuştum ama odaya gelince ayıldım vs cok geç oldu sanki herseyi kaçırdım gibi hissettim. Bu sefer bebeğimin ilk anlarina da sahit olmak istiyorum ama korkuyorum da 🙈 ya hissedersem veya panik olursam, veya ne bileyim bitene kadar ameliyathanede sıkılırsam aklıma bir sürü olasılık geliyor🤣🙈