Deletedmom_297 Kızlar bugün sağlık ocağında test verdim kolestrol yüksek çıktı 19 haftalığız Kolestrol 273 (referans 0-200) Ldl kolestrol 186 (referans 0-130) Trigliserid 242 (referans 150-200 )
elif457_ benimde yüksek sizinkinden fazla hatta 23 haftalığım büyük bir sorun olsa doktorum mutlaka birsey derdi ki benim normalde de yüksek genetik olarak yani
Deletedmom_297 elif457_ geçmiş olsun öğle arası girfiği için sonuçları gösteremedim araştırdığıma göre gebelilte nırmalmiş ve kolestrole bakılmazmış ama baktı bana totalde tansiyon yüksekliği yapabilirmiş 😔
[silindi] Hamilelikte yükselmesi normalmiş, ama yine de doktorum az yağlı az meyveli beslen dedi❤️ benim de bundan bir tık yüksekti değerim❤️
Deletedmom_297 [silindi] geçmiş olsun yağlı çok yemiyorum ama meyve yüketiyordum daha dikkatli olacağım teşekkür ederim .
elif457_ yani beslenmemize biraz dikkat edicez biraz yürüyüş yapıcaz o kadar endişelencek birsey olsa söylerdi ben hem devlete hem özele gidiyorm
Deletedmom_297 elif457_ beslenmeme çok dikkat ediyorum şeker sorunum var çünkü hatta 1. Trimesterde 10 kg verdim inşallah sorunsuz atlatırız ❤️❤️
[silindi] Deletedmom_297 rica ederim, ben de 1 kg aldım sadece şekerim bile normal seviyeye indi 7 ayda ama kolestrol çıkmış enteresan geldi napalım🙈😂
Deletedmom_297 [silindi] biraz araştırdım gebelerde normalmiş hatta bu değerlere bakılmaması bile lazımmış
Minis2 Hamilelikte kolesterole bakılmaz diye biliyorum genelde hep yüksek çıkar normalde kolesterol sorununuz yoksa doğumdan sonra normale dönecektir