Gokturkmom_ ben bagi Neo 2 yi görüyorum dışarda da bana küçük geldi benim bebek arabama 4,5 yaşındaki oğlum çok rahat sığıyor ama ona hayatta oturamaz. Hatta büyük arkaya küçüğü önüne koyuyorum o derece sığıyor ama ona hayatta sığmaz. 2-3 yaşa kadar anca bence . Bagi neoya benzeyen pregonun görmüştüm o daha büyük geldi bana