Kızlar 34. Haftama bugün girdim sabahtan kasıklarım çok ağırıyor bebek de iyice aşağı indi ne yapacağımı bilemedim erkenden hastaneye gitmek istemiyorum suyumu falan patlatırlar erken doğum olur dlye gitmesem acaba geç mi kalırım yardımcı olur musunuz