Kızlar ben 2 haftadır sadece çorba içebiliyorum bogazımda takıntı hissi var ve bana yemek yedirmiyor malesef ilaçlarımı bile içemiyorum doktor reflü dedi ilaç ve şurup verdi ilacı içemiyorum ama şurubu içiyorum bu takıntı hissi ne zaman geçer napacagımı bilmiyorum 25+3 750 gr olmuş bebeğim ve suyu azalmış kendimi çok çaresiz hissediyorum kızlar 😢😢