Huseyinereninannesi merhaba ben 24. Haftamda yaşadım ve malesef bebeğimi kaybettim tekrar hamileyim 12 haftalık hamile kalmadan iki ay önce dr gittim bana coraspirin başla kullanırken hamile kal dedi hamile kaldım iğne verdi bunlar her ihtimale karşı doğuma kadar kullanacaksın dedi. Bunu yaşayan tekrar yaşayacak diye birşey yok sadece risk oranımız diğer anne adaylarına gore%10 daha fazla yengem de ilk hamileliğinde yaşadı ikincide hiç bir sıkıntı yaşamadı çok şükür insallah bizler de sağ salim aliriz kulaklarımıza yavrularımızı.