Öncelikle hayırlı olsun en kısa sürede bebeğinize sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Neden erken doğum oldu belirtileriniz var mıydın ben de bugün 28 haftalık oldum 18.haftamda serklaj işlemi yapıldı rahım kısalığından dolayı akşamdan beri hafif bir bel ağrım var ve karnımın alt kısmını gergin hissediyorum ve aşırı gazım var korkmaya başladım panik yapıp doktorada gitmek istemiyorum