arican bende çok araştırdım ettim hani doktorum tercihi bana bırakırsa ne karar veririm diye ama direk kendisi sezaryen deyince içim rahatladı kafamda soru işareti kalmadı umarım sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız , şuan sancılarım oluyor tek duam doğuma kadar aksi bir durum yaşamamak sağlıkla bebeğime kavuşmak ♥️