37 haftalık hamileyim nst de bebeğin kalp atışları 180 200 ü buldu doktor serum verdirdi sonra düzeldi ama daha sıkı takip yapacağız dedi tiroid kanseri geçmişim var tiroid bebeğin kalbini etkileyebilirmiş benzer durumu yaşayan anneler var mı daha fazla beklemeden bebeği sezeryanla doğurmak mantıksız mı olur doktorum çok bekleme taraftarı değil şuan max bi hafta daha bekleriz sanırım