ngs26 Merhaba arkadaşlar 30+2 ikiz gebeyim. Bugün bel bölgemde geçmeyen sancılar oluyor. Yani sancı gibi ama aralıklı değil geçmiyor hiç. alt bölgede de ağrım oluyor. Böyle kemik ağrısı gibi. Doğum ağrısı olabilir mi?
Havin49_ ngs26 mutlaka hasteneye gitmelisin geçmeyen sancı bel ve kaşık ağrıma erken doğuma belirtisi olabilr
3boysmom ngs26 nstye yeni girdiyseniz sorun olmaz. benimde o haftalarda başlamıştı yalancı sancı gibiydi. magnezyumu günde 2ye cıkarmıştı doktorum o şekilde biraz rahatladım şimdi daha iyiyiz 35 haftalığım
Havin49_ ngs26 yani cnm doğum bir günde gerçekleşen bişey bemde iki gün önce gittim sancı fln hiçbişey yoktu iki gün sonra sabahına suyum geldi
ngs26 3boysmom Teşekkür ederim cevabınız için. Magnezyum içiyorum. Aynı zamanda Progestan fitil de kullanıyorum.
ngs26 3boysmom Başından beri kullanıyorum hamileliğin. Şimdi de erken doğum olmasın diye. Acile gittim demin sancı çıkmadı. Yorgunluktan olabilir dediler