Deletedmom_787 gizalpp yok canım 14 ekim kahverengi lekelenme ile düşğk başladı 20 ekimde kanamam bitti henüz regl olmadım ve yumurtlama da göremedim 🥺🥺🥺
Deletedmom_787 Fnur6435 ben ovulasyon testi ile takip ediyorum canım benim 16 gün oldu hala yumurtlama göremedim 🥺
gizalpp Deletedmom_787 canım regl takvimin değişecek önce bir kez regl olmayı bekle reglin bittikten sonra ovülasyon testi yap istersen daha sağlıklı olur