Kızlar 13 Ekim’de adet olmuştum 22 Ekim’de lekelenme gördüm ilişkiden 1 gün sonra day’s doctor erken gebelik testi yaptım da ilk 15 dakikada silik çizgi çıktı ve adet tarihimde 8 Kasımda kızlar sizce nezaman erken gebelik testi yapayım?Kızlar aşağıda fotoğraf var ilk 15 dakikada ki halı adete ozaaman 11 gün vardı sizce?