Sehkr ya arkadaşlar siz doktormusunuz Allah aşkına kızı niye strese sokuyorsunuz benim arkadaşım 5 haftalık hamileyken beta değeri bin küsürlerdeydi hatta ilk hamilelik değeri 9 la öğrendi sağlıksız cart curt dediler 5 hafta da bin olmuş değer anca doktora gidince kesesi çok küçük olarak gözüktü haftasına daha da net olarak gözüktü hepiniz doktor kesilmişsiniz konuşuyorsunuz Kuzum burdan kimsenin lafına sözüne takılma stres kesinlikle yapma bende şuan 5+3 günlük hamileyim üstelik tüp bebek beta değerim 808 perşembe günü için keseye çağırdılar bende buraya sordum ilk başta sağlıksız düşük yaparsın ben yaptım bence seninkide öyle olur gibi yazılar yazdılar o kadar ağladım ki cidden gerek yokmuş herkesin değeri farklı bebek rahimde ama tüpe yakın tutunma oluncada beta yavaş artıyormuş