Cerenerb 20 haftalık hamileyim kasılmalarım olmaya başladı sanki yuvarlanıyor çocuk içimde top gibi çıkıntı oluyor kasılıyor benim gibi olan var mı
nergisog Cerenerb canım benim de çyle oluyordu. Adet sancısı gibi bir sancım da oluyordu. Doktora söyledim. Progestan verdi kasılmalarını azaltır dedi.
Ayazipek Cerenerb korkma bende 17+5 deyim ara ara benim de kasılmalarım oluyor. Birde gece bacak kramplarım oluyor oda magnezyum eksikliğinden kaynaklı olduğu için magnezyum verdi doktorum onu kullanıyorum o ilaçla kasılmalarda azaldı
NeslihanKorkmazKahraman Cerenerb eğer imkanın varsa doktoruna danışman iyi olur çünkü bahsettiğin şey biraz alışılmışın dışında gibi geldi bana ama korkma bir şey olmaz inşallah karnını okşa ve sol tarafına yatarak dinlen biraz
Cerenerb NeslihanKorkmazKahraman sanki bebek yuvarlanıp kalıyor gibi karnımın bi tarafında çıkıntı oluşuyor sıkıyor gibi kendini Hareket etmesi yada tekme atması değil canım
esractn Cerenerb doktoruna danış mutlaka. Öneri olarak magnezyum kullanmıyorsan magnezyum içebilirsin doktoruna bunuda sor ama almadan once
NeslihanKorkmazKahraman Cerenerb doktoruna en yakın zamanda git bir de kasılmalar kaç dakikada bir ne kadar süre oluyor bunu kontrol et mesela beş dakika Aralıkla bir dakika mı yoksa saatte mi bak bakalım bi
Tip1DiyabetleTupBebek 17. Haftada bende bir yerde tıplandığını hissediyordum ve sertleşiyordu. Dr. Magnezyum vermişti. Bugün 24+1 deyim aynı şeyleri refli ağrısı gibi bir ağrıyla hissedince dr. Gittim. Nst ye bağladı ve kasılma gördü. Rahim kasılması olduğunu daha erken olduğunu söyledi ve önlem için progeatan fitil ve birde iğne yaptı. Bence dr. unuza danışın.