mehmet çopuroğluna gidiyorum güler yüzlü kafanda hiçbi soru işareti bırakmadan her şeyi cevaplıyor güler yüzlü ve samimiyeti ayrı bi güzel zaten nedense kadın doğumda erkek doktorları daha yakın buluyorum kendime hani hemcinsimiz anlar falan ama onlarında suratsızlıkları cabası hahahabajsnd