semra12frt yine de çok kalın giydirmeyin, benim bebeğim erkek serinde çok güzel uyur sıcağa hiç gelemez, uyurken ayağına çorap giydirmem, yenidoğandan beridir şapka takmışlığım yok hiç de öyle bir hastalık görmedik şükür, geçenlerde bir burnu aktı oda babadan bualştı aktı geçti :)