LareninAnnesi Anladım kuzum. Herkesin hamileliği farklı tabi. Nasıl rahat ve sağlıklı geçireceksen, o şekilde geçer inş hamileliğinde, doğumunda. Tavsiys içinde sağol canım, son kontrolümde verdi doktorum. Başladım yeni, şimdiden iyi geldi. Sertlik olsada, ağrım azaldı 😊