babymom61 yediklerinize be içtiklerinize dikkat ederseniz ağırlaşmaz diye düşünüyorum ağırlaştığı takdirde bulantı hapını yanınız da gezdirmenizi ve kullanmanızı öneririm ben ilk hamileliğimde doktorum günde 4 kez demesine rağmen mecbur kalmadıkça yutmadım ve gebeliğim çok rahat geçmişti tabi kişiden kişiye de değişecek bir durum die düşünüyorum sağlıkla kucağınıza alırsınız inşlah yavrunuzu 🥰