Arkadaşlar enfeksiyon vardı bende ama çok değil. Yine de kontrole gittim Bugün. Doktor alttan muayene yaptı ultrasonla. Enfeksiyon var ama az dedi. Ama rahim duvarın kalınlaşmış dedi. Gebelikten şüphelendim beta isteyeceğim ona göre ilaç yazacağım dedi.
Ben 8 gün önce beta vermiştim negatif çıkmıştı ama doktor ona da o zaman yeni oluşuyorsa çıkmamış olabilir dedi. Adetim 8 Kasım. Biraz ümitlendim ama kendimi kaptırmak da istemiyorum sizce ne olabilir ? Bebek harici başka bir şeyden de olabiliyor mu ki