fatmanur225 Melike_mlke bende sizle aynı.haftadayım halsizlik felan oluyorda baş ağrısı hiç yaşamadım bebiş kilosu kaç acaba
bersah34 Melike_mlke 28 haftalığım şuan ben öyleyim ya kolumu kaldırıcak takatim yok uyku hali hep ve arada basım ağrıyor
Bulutlarda Melike_mlke Evet normal gidiyor tansiyon ağrısı değilde migren ağrısı gibi gözlerme kadar vuruyor
fb9706 28de bende de bi halsizlik huzursuzluk var yatsam yatamıyorum otursam oturamıyorum bir de üstüne pembe lekelenmem oldu bebek hareketleri fena değil diye doktora gitmedim ne yapsam bilmiyorum