Arkadaşlar şuan sekizinci haftama giriş yaptım tüp bebekle hamileyim ama kalp atışını doktor duyamadım 7 haftada gözüküyorsun dedi üç gün sonra tekrar muayen ol gözükmezse kalp atışı kürtaj dedi özelde de gittim oda göremedim dedi böyle birşey yaşayıp kalp atışı duyan varmı bana yüzde on ihtimal verdi sizce kürtaj olmalımıyım beklemelimiyim