limonlucheesecakee Arkadaşlar selam. Bugün tam 36.haftalik olduk . İlk sezeryanim 5sene önce oldu . Bugün Kan verdim EKG çekildim. Cuma gunu anestesi ile görüşeceğim. Doktor bu görüşmeden sonra kaç güne doğum için gün veriyor acaba bilgisi tahmini olan varmı
Nihan9393 limonlucheesecakee merhabalar iki hafta sonra bende anesteziye işlerini halledeceğim suan 34 haftalığım benim doktorum 38 de alırız dedi sizin de muhtemelen öyle olur
Tugceksck limonlucheesecakee tam 36+6 da bende ekg çekildim ve kan verdim. Doktorla o gün 39+0 olarak günü planladık. Tahlillerin hepsi çıkmadığı için bir hafta sonraya yeniden randevu verdi hem anesteziyle görüşürsün hem de son kontrolünü yaparız dedi. Yarın gidicem 37+5 oluyorum
limonlucheesecakee [silindi] tabiki . Sonuçta arada yıllar geçiyor vucudumzda değişen şeyler olabilir
limonlucheesecakee Nihan9393 bnde 38olur diye düşünüyorum ama erkenden anestezi görüşmesine gidince dedim acaba 37frlnmi alacak