saadilek2 Kızlar testler bu şekilde, 16 sında regli oldum 23 ünde bitti şuan test bu şekilde gözüküyor şeffaf yoğun akıntım dün başladı. Şuan pik mi? Ne zaman değerlendirmem gerekiyor?
Esma006 saadilek2 28-29-30 değerlendir canım günde bir şekilde isteğe bağlı 30 dan sonra da bir gün boş bir gün değerlendirme şekilde eşinde sperm sorunu yoksa her gün değerlendir fark etmez regle kadar
ebruu060619 saadilek2 bugün yarın ve sonraki gün, bir gebenin günlüğünde ki kadın o şekilde söylüyor genelde
saadilek2 ebruu060619 evet öyle diyorlar. Akşam 8 gibi tekrar bir test yaptım o daha koyu çıktı bugün pik günüm bugünden itibaren 3 gün denicem bakalım.
ebruu060619 saadilek2 Rabbim inşallah bu ay güzel haberi almayı nasip eder, inşallah bizede müjdeli haberi verirsin❤️