nergiz_c her doğum kişiye özeldir şu daha az bu daha fazla diyemeyiz ben sezaryen oldum 2. Gün ayaklandım 3. Gün evimi temizledim , arkadaşım normal doğum yaptı makata kadar yırtık oldu 1 ay yattı. Tabi ki tam tersi durumlar da var kimisinin normal doğumu su gibi geçerken kimisinin sezaryeni kötü geçebiliyor