Pamukgirl Kızlar hastahaneden şimdi geldim hafif sağ kasık ağrım başladı normal mi sizce ya tam 8 haftalığım 2.gebeliğim ilki kimyasaldı düştü.
Mucizem00 Pamukgirl Canım o haftalarda genelde yerleşme ağrısı oluyor ama yinede yat kendini çok yorma