Rose_07 020921 valla hormonlara bağlıyorum ben. Dün akşam bir dizide 4 kere ağladım. 4. Sebebi çok ağlıyor olmamdı 😅
Superisibeyza 020921 ben cıktım sanmıstım çıkamadım bir tartısmayla yine . Kendimi burada yapayalnız hissediyorum
020921 Kocamla sürekli kavga etme isteği var stresten yalnız hissetmekten dolayı. Elinde telefon olması bile gözüme batıyor. Nasıl geçecek bu bilmiyorum kızlar.
020921 Superisibeyza bende de var valla ama kendimi tutuyorum tuttupum için de ağlıyorum işte. 🤦🏻♀️ ilgi çok istiyorum bi de. Beklentim çok oluyor. 🤦🏻♀️
Superisibeyza Eğitimciyim çocuk kritik döbende stresş aldı dikkat dağınıklığı hiperaktivite hep sebep bu
jddjjw 020921 Bende öyleyim bu aralar saçma sapan bir ruh halindeyim özellikle eşime karşı normalde takmıcam şeyleri takip tartışma yaratıyorum istemsiz sekildee