gozde91 yok fitil olarak aldım ben öyle söyledi doktor . Adalatı da 36 haftaya kadar kullandım günde,2 kere sanci başka türlü durmazdı kasılmalar falan .şuan yine hamileyim 29 haftaya giricem kasılmalar oldugu için yine ilaç kullanıyorum nidicard diye bi hap günde 2 o rahatlattı beni