durubebi 25 haftalık hamileyim, son 1 aydır ishalden kurtulamadım gece uykumdan karın ağrısıyla uyanıp tuvalete gittiğim oluyo. Normal bi durum mu bu?
iyiliktozu durubebi geçmiş olsun doktora gittin mi canım? Hastalık yoksa demir ilacı ve bazı yiyecekler de ishal yapıyor onlara dikkat et. Acı, şalgam vs mesela.
durubebi iyiliktozu Gittim evet. Hamilelik öncesinde de kabızlık yaşayan biri değildim. Beni tetikleyen su çözeltili magnezyum oldu sanırım, doktoruma sorup bıraktım ama sık sık da olmasa ishalim kesilmedi :(