Cnsmv Kızlar arkadaşımın sat 8 ekim yumurtlama 19-22 ekim Bu gün 2-3 damla minik minik kahverengi akıntısı olmuş. Yerleşme olabilir mi ? Ya da adet başlangıcı bu kadar erken olabilir mi?
ervasumery Cnsmv benimde sat 9 ekim 2 gündür bende de leke geliyor 😅 neden oldugunu arkadaşınız ögrendimi acaba
tanemm19 Cnsmv yani elinde test varsa yumurtlamanın üstünden 12 gün geçtiyse bi test yapsın bence tabi negatif çıkarsa bir kaç gün sonra tekrarlasın bu yerleşmede olabir devamı geldiyse adet başlangıcıda olabilir
aldede ervasumery kızlar benımde ilk defa 28 ekimde korunmasız ilişki oldu eşimle sonra kanama geldi ve ağrı bebek yerleşmesi olabılir mı reglı olmamama çok var
ervasumery Miracle_1 evet canım bugün 5 gün oldu artık adet olduguna kanaat getirdim doktor klomen yazmıştı adetin 5. Günü başla diye bugün başladım
Miracle_1 Cnsmv anladım benim birkaç gündür wc de günde bir iki kez silince geliyor çok umutlanamıyorum bu yüzden