juli_naz busraaker ya ben Almanyadayim ve şimdi doktoruma sordum … bana güldü neden tetanus aşısı yapalım hamileye dedi .. anca kedi veya köpek ısırığı olursa bu yapılıyormuş … Boğmaca aşısı olmasın o dedi bana o yapıldı (Pertussis) aşısı
ecemciik busraaker bende 20. Haftadayım yeni yaptırdım, ulan 3 gün oldu ama kolumu kıpırdatamıyorum resmeb 😂 Aşı olduğum gün banyo yaptım ondan mı acaba dedim ama yok yani baya ağrıyor kolum 🤦🏻♀️😂
Havin49_ busraaker sağlık ocağı çağırıyor ztn haftayı siz belirlemiyorsunuz ilk doz 20 li haftalarda oluyor
bluemom24 ecemciik 1 gün duş almayın dediler almadım ama 3 gün benimde berbattı üzerine yatamadım kaldıramadım kıpkırmızı ateşliydi iğne yapılan yer 1 haftayı geçti hala tam olarak geçmedi 🥲
ecemciik bluemom24 Bana banyo yapma falan demediler, demek ki yapmasam da aynı olacakmış, iyi ki yapmışım 😅