Nevagibi shawty8876 dün yumurtlama akıntısı görünce bi test yapiyim dedim baktım pik 😁💖 hemen doktora haber ettim gel bakalım dedi evet yumurtan büyümüş dedi
emine717_ Nevagibi ben de önümüzdeki ay letu kullanmaya başlayacağım inşallah bana da şifa olur ben de de pcos var 😬
sizdenbiriyim Nevagibi süreçten bahseder misiniz kaçıncı günü kullandınız letuyu probleminiz neydi ve ilk kullanım mı
Nevagibi sizdenbiriyim reglin 2 yada 3. Günüydü sanırım yumurtlama direnci vardı diye kullandım ilk kez kullanmıştım