Arkadaşlar 3 kasımda doğuruyorum inşallah epidural grip oldum geçmek üzere ama annem de benden kapmış.. sizce benimle annem mi kalsın yoksa eşim mi ? Evde çocuğum var ona annem baksın diye planlayacağım sizce hangisi mantıklı umarım ben tam düzelirim o zamana kadar