maviik arkadaşlar 38-78-211-423-709-1014-1241 sırasıyla 2 gün arayla sanıyorum dış gebelik yaşıyorum nasıl bir süreç yaşayanlar anlatabilir mi
3boysmom maviik benimki mesela 150-100-200 diye inip çıkıyodu. artı olarak kanama ve sancım vardı. sana kesin tanı koyuldu mu canım? genelde iğne ile düşük oluyor. benim malesef 2 iğneyle düşmedi ameliyat oldum sol tüpüm alındı 3 yıl oluyor
minnosbirkiz maviik geçmiş olsun, sizde değerde bi yükselip bi düşme durumu yok, ağrı sancı kanama vs var mı, kesin tanı koyuldumu, neye göre dış gebelik denildi acaba
Salise2 maviik benim de değerlerim bu şekildeydi dış gebelik teşhisi kondu. Değer biraz daha yükselince odak noktası da görünmeye başlıyor daha sonrasında kürtaj+iğne ile düşmesi bekleniyor. Ben de yeni geçirdim o süreçleri Allah yardımcınız olsun