Tugba8918 Merhaba kızlar bugün doktor kontrolüm vardı 35+6 haftalik hamileyim bebeğin kilosuna 3200 dedi 1 hafta öncesinde 2700 dü bir haftada 500 Gr normal mi sizce suyu felan iyi dedi gebelik şekerim de çıkmamıştı iri bi bebek mi olacak acaba
3boysmom Tugba8918 biraz fazla sanki balım haftasına göre, doktor ne dedi? önemli olan o. belki tontişşş olacaktır annesi🩷
Tugba8918 3boysmom doktorumuz suyu fazla olsaydı o zaman sıkıntı olabilirdi dedi zaten sezeryan olacak 39 haftada ama bu şekilde devam eder mi kilo almaya 4 ü geçerse o zaman gizli şekerden süpheleniriz dedi
3boysmom Tugba8918 bence bir sonraki kontrolde kilo alımına bağlı olarak daha net birşey söyler. sağlıkla kucağına al inşallah 🩷
Snmsu Tugba8918 ilk doğumunuz mu o yüzden mi 39 da olacaksınız sezaryen genelde 38 de olunuyor diye biliyorum ilk doğum sezaryense biraz gecikme oluyormuş