Kızlar selam. 35+.3 haftalık gebeyim. Tansiyon yüksekliğim var. Yüksek dozda tansiyon ilacı alıyorum . Protein kaçağım vardı şuan azaldı gerçi ama bebeğim pek kilo almıyor. Bu hafta karın 3 hafta geriledi. Birde kordonu 2.5 tur dolamış. Genelde tansiyon hastalarını 37 de alıyorlar. Ama benim doğum 36 ya planlanacak. Biraz daha beklemeliyim sizce? Gebelik çok zor geçti bebeğim doğunca yanımda olsun istiyorum