Brc__ Selam kızlar. Bugün kontrole gittim 8 haftalık hamileyim. Bebeğin kalp atışları güzel ama kese küçük dedi doktor kontrol edeceğiz dedi. Başına gelen var mı?
Havin49_ Brc__ benim de öyleydi kese küçüktü bebeğe kan alışı bile zor gidiyordu şuan hiçbir sıkıntı yok 20 haftalık
burco24 Brc__ Merhaba bende aynı durumdayım geçen hafta kontrol için gittim 5 hafta 5 günlük ama kese küçük alalım dendi ordan çıkıp başka doktora gittim o da doğruladı ama kalp atışı var kalbi atıyor bekleyelim dedi. Sizin son durumunuz ne şuan ? 🙏🏻
Brc__ Sibelakta yok daha önce gittim son gidişimde bebek gelişimi haftası ile uyumluydu ilk kalbini duymuştuk. Şimdi de bebek için gayet iyi ama kese küçük dedi doktor. Kese küçük olduğu için sağlıklı bir gebelik olmayabilir dedi
Havin49_ Brc__ kız bana doktor döndü ne dedi biliyor musn bu bebebek ölür umut bağlama. Nasıl ağlayarak çıktım bi ben bi Allah biliyor hemen o gereksizi değiştirdim ve şuanki doktorumun takibi ile ve beslenmemi düzelterek topaldım 20 haftalık olduk çok Şükür
Brc__ Ben daha 8 haftalık olduğum için beslenme ve su ile destek olamazsın sağlıklı gebelik ise toparlayacak sağlıksız ise vücut tutmaz atar senin destek sağlayabileceğin bir durum yok maalesef dedi %50 - %50 olarak konuştu
Brc__ edenyz benim maalesef olumsuz sonuçlanmıştı onun için buralarda yoktum umarım sizin sağlıkla güzel gidiyordur