maviiiss doktora ne sorsam cevaplıyor sıkıntı yaşamadım zaten deneyerek başka doktoralra da randevu alarak kendinize yakın olana devam edebilirsiniz. Zaten sonuçta doğum zamanı nöbetçi hangi doktor varsa o girecek muayene eden girmediği için takmıyorum. Kan verme nts aynı koridorda çok kolaylık oluyor hastanede. Sadece idrar için -1 katına gidip teslim edip çıkıyorsun hastaneden. Ben şu ana kadar çok memnunum siz de ins memnun kalırsınız. Arkadaşım da doğum yaptı orada odalar da şu şekilde normal doğum yaparsanız tek odaya aliniyorsunuz o oda doğum başlayınca doğum haneye çevriliyor çocuk yanınızda kalıyor bakımları yanında yapılıyor odada görüyorsunuz. Sezeryan olursa da iki kişilik odaya aliniyormus.