Kızlar hormon ilacı vermişti doktor gebelik düşünüyorum kullanirken de kalabilirsin demişti ama benim adetim 4 gun geçti 1 haftadır kasık ağrım var bugün de hafif bulanti basladi test yaptım bugün tek çizgi olsaydı çıkardı demi öyle düşünüyorum niye gecikti onu anlamadim normalde bu ilaç zaten adet duzenleyici geciktirir mi ki gebelik var mıdır sizce bi kaç gün sonra olnazsam tekrarliyim mi yoksa kesin gebelik yok mudur