xxR4bia H_M_ bat 1 Kasım dün yaptım test aşşşırı silik bi çizgi çıktı tekrar test sipariş ettim yapıcam 2-3 güne
hyrss H_M_ benimde bat 1 kasım 2 tane test yaptım silik pozitif cıktı ama net belli yani açık pembe çizgi kan verdim 2 🥹
H_M_ @Shrrbld @Ed53746 @xxR4bia @bsglll Kızlar şimdi ben peceteyle baktım kahverengi leke var ama adetime daha var normalde 1 Kasım olmam lazım
H_M_ Dmrumrnns hayırlısı olsun inşallah adet olmadan ümit kesilmez bende şimdi peceteyle baktım kahverengi leke var çok az
xxR4bia H_M_ ayyy bende de geldi şimdiiii kahverengi ve biraz pembemsi kırmızımsı sonrası da beyaz geldi tekrar ard arda 🥹 adet başı değildir inşallah 🥲🥲🥲
Gamzeyt Bana göre bat 5 Kasım ama göğüs hassasiyetim erken başladı Flo uygulamasınfan takip ediyorum 2 Kasım diyor beklenen adet ama göğüs hassasiyetimden başka belirtisi yok yumurtlayalı da 12 gün oldu