Laydyg Çam sakurada randevu aldığım doktor acile gönderdi. Orada öğlen 2den gece 11e kadar nstye bağlandım ciğer geliştirici vurdular 3 kez ilaç verdiler. Serum verdiler 2-3 kez. Sürekli alttan muayene ettiler çok kötüydü. Psikoloji olarak çok rahatsızdım..Daha sonra acil doktoru da yatışıma karar verdi. 3 gün yattım.