azrannannes sperm testinde hiç bir değer erkek ya da kız geni olduğunu göstermez. Sayı hız ve morfoloji bakılır ileri durumlarda dna hasarına bakılır ama cinsiyet bakılmaz. Ancak tüp bebekte pgt yapılırsa embriyologlar görür ancak transferi yapacak doktorla bile paylaşmaz raporunda yer vermez daha yeni genetiği taranmış embriyo raporum geldi oradan biliyorum hiç bir yerinde xx veya xy olduğuna dair ibare yok. Yani maalesef sperm testi size istediğiniz yanıtı veremeyecek