Kızlar bugün kontrolüm vardı 37+4 ümm doktorum gün verdi 3 kasıma zorunlu sezaryen bebeğim dönmediği için.
Hem heyecanlı hem çok korkuyorum çevremde hep kötü anlatıldı o yüzden aklımda çok soru işareti var inşallah rahatlıkla geçer darısı bekleyenlerin başına 💜