Valla ılık çaya pamuk bandırıp siliyordum ben tabi kedilerimde bunu yapıyordum iyi geliyordu 😂 ama insanda da uyguladığını biliyorum bi yapay zekaya sor bakalım eğer sürebilirsin derse bi dene balım belki iyi gelir yani göz doktoruna da bence git tekrar görün hemen iyileşir bebiş inşallah 🙏🏻