Kızlar hastaneler öğleden sonra tatil Perşembe ye kadar yok doktor baştan Bilgi verdi eşime 24 saat acil açık sakın ihmal etmeyin kanaması suyu olursa gelsin bende arkaya geçtim muyane için eşimide kızımda aldı sağolsun içerde tek hasta bendim 🥹Cihazda sorun var kilo ölçümünde hata olabilir sen takılma dedi bebeğim 1 hafta geride çıktı kiloda 3.5 dedi geçen hafta 3.4 du neyse durumu nasıl dedim yavaş yavaş baş aşağı inmiş ağrın var mı dedi var dedim bu hafta gelir büyük ihtimalle dedi . Eşime ağzını yüzünü kızıma baya muhabbet ettiler bı sorun yok için rahat olsun dedi ultrasona bakma 500 gr oynar dedi.İste enfeksiyon çıkmış toz gibi ilaç vercm.dedi vitaminler yazdı öyle kızlar bol bol yürüyüş yap dedi cuma yq kadar yapmayı düşünmüyorum 😂Ağdaya gidecem Çarşamba 40 hafta olcm dursun baklm o zamana kadar illaki mecbur başlatacaklar kızımda hiç birşey yapmadım hemen geldi bunda neier neler yaptım yok gelmiyor üstüne 100 Gr almış 🥹