Kızlar benimde bir sorum var bebeğim 12 günlük emiyor üst gazını çıkarıyorum uyuyup kalıyor zorluyorum alt gazı için masaj hareket vs derken ama yok çıkmıyor tekrar uyuyup kalıyor uyansa bile bu durumda çıkana kadar zorlamalı mıyım sizce yoksa gazı yok mudur bazen de kendi kendime uyurken çıkarıyor yani gazı olsa huzursuz olur uyumaz değil mi üst gazı çıkması yeterli oluyor mu