Esra1616 20 haftamdatım ve sadece 3 kg aldım bazıları kafamı karıştırıyo bişedemi yemiyosun die ama cocugum gayet iyi şimdi sormak istedigim iyi gidiyormuyum zate cok almak iyi del 59 la hamile kalmıştım biraz yorum alayım sizlerden 😌😌
Meral38 Esra1616 bence normal canım bende 20.haftama kadar 3 kilo almıştım asıl kiloyu 20den sonra aldım 25+4 olduk 🙂
Yasemincifci Esra1616 gayetiyi canımm ben 20. Haftdan sonra aldım şuan 27. Haftadayım ve 7 kilo aldım
Esra1616 Yasemincifci kç kiloyla hamile kldın kaç kg deiştin peki 7 haftada takip etme açısından örnmli doktor bana sen deil o yesin dedi 😁
Meral38 Esra1616 61le hamile kaldım 20.haftaya kadar 3 kilo aldım 20den sonra 4 kilo aldım bu durumda haftada 1 kilo aldım yani 😊