Mystil25 Kızlar 6 gün oldu ilk zaman iyiydi şu an aşırı derecede sağ tarafımda oturup kalkarken acı oluyor et etin üstüne biniyor gibi mahvediyor beni böyle olan var mı hiç oturup kalkamıyorum doktorda sağ tarafında düğüm attım dedi ondan olabilir dedi
Ayca517 Mystil25 evet oyle olur htta zamanla cengel koyduklari icin sag sol tarafin morarir sonra iki tRafta top gibi seyler gelir eline ama zamanla geciyor :))
Asudecikcik Mystil25 evet öyle oluyor ama geçecek Insallah. Bende sağ taraf çektiriyor gibi hissederdim çok acırdı
myangelson Mystil25 benim 2 hafta sürmüştü o acı yataktan yatıp kalkarken otururken falan çok zorlanmistim. İlk dogumumda hiç böyle olmamıştı ikincisi baya zorlamisti beni
Asudecikcik Mystil25 geçti gitti🥰hiçbur şey kalmadı şükür. Sizin ağrılarınızda geçip gidecek. Biraz kendinize süre tanıyın😇 Korsede dışarı ćıkarken takıyordum
myangelson Mystil25 geçiyor tabi o zaman o kadar çok zorlandim ki hiç geçmeyecek gibiydi. Ama şimdi acının dozunu bile hatırlamıyorum nasıldi acaba diye düşünüyorum 😄 sadece çok fazla açıyordu onu hatırlıyorum. Ayaklarda şişlik odemden oluyor genelde bende olmadı ama çok fazla sistiyse bir doktora danışın bence
Mystil25 Asudecikcik tabi öyle de hissedilen ağrı çok olunca bi de göbeğin kalmasından da korkuyorum açıkçası kime sorsam kalıyor diyor