gozde91 Kızlar sabah uyandığımdan beri geçmeyen kasık ve bel ağrım var özellikle sol bacağıma vuruyor. Daha öncede olmuştu ama dinlenince geçiyor bugün geçmek bilmedi. Doktorumda izinde ne yapacağımı şaşırdım korkmaya da başladım
Sizdenbirii1 gozde91 gittim bişi demediler canım kendi doktoruma gidicem haftaya size neden erken doğum riski var dediler ki
gozde91 Fadime97 sürekli dinlendim bu süreçte fazla iş yapmadım evden çıkmadım şuan daha iyiyim. Kendimi yormuştum o dönemler ondan oldu sanırım
Fadime97 gozde91 hm anladım çok geçmiş olsun bende 34+4 oldum bugün sabaha kadar hiç uyumadım ağrıdan doğruyor muyum dedim
Fadime97 gozde91 teşekkür ederim aslında bütün günlerim yatacak geçer annem yanımda iş yaptırmaz hiç bana sağolsun herşeyi o yapar yemek temizlik vs hiç karışmam ben ona rağmen erken gelmek istiyor bebiş sanırım
gozde91 Fadime97 olabilir canım bazı gebeliklerde böyle oluyor maalesef. Son zamanlarımız artık biraz daha sabır napalım sağlıkla alalımda kucağımıza