tanemm19 Kızlar cumartesi 707 çıkmıştı bugün 672 çıktı düşüş gerçekleşiyor sanırım kanama zaten var dış gebelik değildir dimi artık ya bide progestanı artık kullanmayı bırakmalımıyım
3boysmom tanemm19 doktora gittiniz mi birdaha? benim dış gebelikte betam iniyodu sonra cıkıyodu aşırı düzensizdi
nyra tanemm19 düşük anlaşıldığı anda progestan bırakmalısınız devam etmeyin asla. Dr gittiniz mi dış gebelik olmadığından eminseniz kanama bitiminde mutlaka dr görünün düşük tamamen gerçekleşti mi rahminiz temiz mi diye
Bebekkuzu tanemm19 bırakmalısın canım evet. Ayrıca onu şu an anlayamazsın sıfırlanana kadar kan vermen gerekiyor. Ben boş gebelik yaşamıştım doktor dış gebelikten şüphelenmişti. Şiddetli ağrı olursa gel demişti. Ama kendim düşürdüm zaten sonra değerime baktık sıfırlandı
tanemm19 3boysmom az önce çıkan beta sonucu 672 1 saat önce vermiştim kan yani doktor cuma günü gel dedi
tanemm19 nyra çok teşekkür ederim cevap için doktor kan vermemi sonra cuma günü gelmemi söyledi ben eve geldiğimde baktım sonuca 672 çıktığını gördüm cumartesi günü 707 gelmişti sonuç cuma günü gidecegım o zaman progestan içmeyi bırakayım ben
nyra tanemm19 evet bırakın. 2-3 güne bir beta takibi yapın sıfırlandığını görene kadar takip edin sonra da rahim için muayene olun
Bebekkuzu tanemm19 992 ydi . Sonra lekelenme ardından kanama başladı. Bende minik kese görülmüştü. Hastaneye gittim doktor beta baktı 250 küsürdü . O gün düşürdüm zaten. Sonrasında sanırım 5 gün 6 gün sonra falan baktırdım kanamam kesilmisti değerim de sıfırlanmıştı