Kızlar ben 30. haftadan beri erken doğum riski ile hastanede yatıyordum on gün önce çıktım sürekli kontrollere gidiyorum NST‘de sancı çıktıkça hastaneye geri yatıyorum üç gün yatıyorum iki gün eve geri çıkıyorum şu anda doktorum kongrede olduğu için hastaneye gitmeye korkuyorum ondan başka bir doktora da muayene olmaktan çok korkuyorum fakat bebeğim sürekli kasılıyor ben sancıları hissetmiyorum doğum sancısı çekiyormuşum doğumu çok gerilettiler ilaç verdiler iğne verdiler sürekli şu anda da evde ilaç içiyorum ama kasılmalar inanılmaz derecede çok sürekli bir kasılma var ve bebeğin bir yerde toplanıyor sivri bir şekilde çıkıyor iki 3 dakika sonra gevşekiyor tekrardan oluyor ve akıntım fazlaştı renk de değiştirmeye başladı böyle normalde ayıptır söylemesi beyazdı ama şimdi sarımtırak olmaya başladı ve gitgide koyulaştığını düşünüyorum Böyle olan böyle buna benzeyen bir hikayesi olan var mı düşünceleriniz nelerdir uzun oldu özür dilerim